Dieses Blog durchsuchen

Samstag, 17. Mai 2014

Traumhaft schönes Nadelfutter - Awesome food for needles

Hurra, die nächsten Garnlieferungen für den Neustrick einiger Buchmodelle sind angekommen!
Und schon an meine lieben Helferinnen weiter verteilt!

Hurray! The next two parcels with yarns were delivered! It is for some of the book projects that will be knitted new.
I already sent it to my wonderful knitting helpers!
Daraus wird die neue Gaia in Größe S - traumhafte Farben! Das Garn ist Noro Silk Garden Lite, kombiniert mit Debbie Bliss Rialto DK.

These will become the new Gaia in size S - aren't these colors gorgeous?!?!? The yarn is Noro Silk Garden Lite, combined with Debbie Bliss Rialto DK.

Diese beiden Träumchen werden zu Sonata.
DANKE an Frau Kuck von www.designeryarns.de, die mir die Pausengarne passend zu den Noros so wunderbar ausgewählt hat!
Und für Ihre Hilfe und Unterstützung!

These two dream colors will become my design Sonata.
THANK YOU to Mrs. Kuck from www.designeryarns.de who chose the yarns for pauses for me, matching the Noros, she did a wonderful job! And thank you for your help and support!

Und das wird Gaia in XL - den will ich selbst stricken, der wird dann auch für mich!!! In die Farben könnte ich mich reinlegen :)!!!!!

These will become Gaia in XL - I want to knit it myself, and this jumper I'll certainly keep for me!!! I could drown in these colors :)!!!!

Von Opal ist schon eine Auswahl an Pausengarnen angekommen, passend zu Step 6 von Austermann, auf die ich noch warte.
DANKE an Henrike Zwerger!!!

Opal already sent me an assortment of yarns for pauses, matching the Austermann Step 6 that I still wait for.
Thank you to Henrike Zwerger!



Das zweite dicke Ferner-Paket kommt, sobald zwei der von mir ausgewählten Farben aus der Färberei kommen :) - Vorfreude, die ich gern mit euch teile!

The second large parcel from Ferner will arrive as soon as two of my chosen colors will leave the dye-works :) - a thrill of anticipation that I love to share with you!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen